.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازار داغ رایزنی در کمیته داوران فوتبال مازندران

این روزها موضوع انتخاب رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران داغ است و مهدوی و کیومرثی گزینه‌های احتمالی این مسند هستند.
[بازار داغ رایزنی در کمیته داوران فوتبال مازندران]

به گزارش فارس، این روزها موضوع انتخاب رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران داغ است و مختار مهدوی و حسن کیومرثی گزینه‌های تصدی این سمت در فوتبال مازندران هستند.
پس از اینکه بنا به دلایلی حجت الله بهروش رئیس کمیته داوران از سمت خود استعفا کرد، غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران در حکمی حمید رسولی دبیر هیئت فوتبال استان را به طور موقت به عنوان سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران منصوب کرد تا اوضاع و احوال کمیته داوران استان را در نبود بهروش سر و سامان دهد.
با گذشت بیش از یک ماه پس از استعفای بهروش، مسئولان فوتبال مازندران در پی شخص مطمئن و باتجربه برای گماردن ریاست کمیته داوران هستند که بر اساس شنیده‌ها پیشنهاداتی به مختار مهدوی و حسن کیومرثی از داوران باسابقه که تجربه داوری در لیگ برتر فوتبال کشور را نیز دارند، داده شده است.
پرونده داوری مهدوی و کیومرثی برای همه علاقمندان به ورزش به ویژه رشته فوتبال واضح و روشن است.
مختار مهدوی سال‌ها سابقه قضاوت در لیگ‌های مختلف فوتبال کشور به عنوان داور وسط و همچنین از سوی هیئت فوتبال استان را دارد و داور برتر استان در کلکسیون افتخارات داوری وی وجود دارد.
در مقابل، حسن کیومرثی هم یکی از بهترین بازیکنان تیم منتخب مازندران و بانک صادرات در جام قدس بود که در حال حاضر ریاست کمیته فوتبال ساحلی استان را برعهده داشته و همچنین یکی از داوران برتر فوتبال ساحلی کشور محسوب می‌شود.
غلامرضا بهروان سخت در تلاش است که یکی از این دو را به عنوان رئیس کمیته داوران فوتبال استان معرفی کند.
در حال حاضر هر دو گزینه در هیئت فوتبال استان مسئولیت مهمی دارند که مختار مهدوی به عنوان مسئول مالی هیئت و همچنین مسئولیت آکادمی فوتبال ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری را برعهده دارد و حسن کیومرثی در کنار ریاست کمیته فوتبال ساحلی به عنوان ریاست بانک صادرات شعبه قارن است.
با این دو گزینه صحبت‌هایی مبنی بر قبول مسئولیت داشتیم که هر دو گزینه با توجه به مسئولیت و مشغله کاری که دارند به نوعی دوست ندارند این مسئولیت مهم و دشوار را قبول کنند، ولی در مقابل غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران با توجه به مدیریت و سوابق کاری و شناخت کاملی که از این دو گزینه دارد، خیلی مشتاق است یکی از این دو گزینه را به این مسند بنشاند.
با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم در حال حاضر تمام مسابقات لیگ فوتبال و فوتسال استان در رده‌های سنی مختلف تعطیل است و پس از اتمام ماه رمضان این مسابقات از سر گرفته می‌شود که باید هر چه سریع‌تر از سوی رئیس هیئت فوتبال، مسئول کمیته داوران فوتبال مازندران معرفی شود.
پس از سال‌ها ناکامی داوران مازندران در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر اشکان خورشیدی با قضاوت‌های بدون نقص خود در چهار هفته لیگ برتر فوتبال کشور به عنوان گزینه‌های کمیته داوری فدراسیون فوتبال انتخاب می‌شود و در هر چهار هفته از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای داوری انتخاب شد.
همچنین محمود نصیرلو و مهران جعفری از داوران لیگ برتر فوتسال کشور با قضاوت‌های خوب خود در سطح بسیار بالای فوتبال از مازندران دفاع می‌کنند که براساس نظرسنجی، نصیرلو در حال حاضر چهار سالی است که به عنوان داور برتر فوتسال کشور از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال معرفی می‌شود.
حال منتظریم تا مشاهده کنیم که از بین مهدوی و کیومرثی کدام یک این سمت را قبول می‌کنند یا اینکه شخص دیگری برای قبول مسئولیت کمیته داوران فوتبال مازندران از سوی بهروان منصوب می‌شود./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.